Kódolás egyszerűen

Korosztály:
4-6

Időtartam:
45 perc

Kódolás egyszerűen


Korosztály 4-6

Időtartam:
45 perc

Kódolás egyszerűen

Korosztály:
4-6

Időtartam:
45 perc

A Young Engineers büszkén mutatja be az AlgoBuddy-t: kézzelfogható kódolás-oktatás a kis kódolók számára. Ez a program egyedülálló lehetőséget nyújt az óvodásoknak, hogy megismerkedjenek az algoritmikus gondolkodás és a kódolási nyelvek alapjaival. Az Algobrix® intuitív és egyértelmű fizikai kódolási nyelvének használatával a gyerekek a programozást úgy gyakorolják, hogy az AlgoBuddy-t a mindennapi életükből merítkezve, különféle izgalmas feladatok végrehajtására utasítják.

A Young Engineers büszkén mutatja be az AlgoBuddy-t: kézzelfogható kódolás tanítás a kis kódolók számára. Továbbá ez a program egyedülálló lehetőséget nyújt az óvodásoknak, hogy ismerkedjenek az algoritmikus gondolkodás és a kódolási nyelvek alapjaival. Az Algobrix® intuitív és egyértelmű fizikai kódolási nyelvének használatával a gyerekek a programozást úgy gyakorolják, hogy az AlgoBuddy-t a mindennapi életük alapján különféle izgalmas feladatok végrehajtására utasítják.

Egyszerű kezelni, egyszerű kódolni, egyszerű szeretni,

Egyszerűkezelni, egyszerűkódolni, egyszerűszeretni,

Az AlgoBuddy tanterv áttekintése:

A digitális írástudás a XXI. század egyik legfontosabb kognitív képessége. A Young Engineers egy kézzelfogható és játékos kódolási modellt biztosít a gyerekeknek, amely már kicsi koruktól kezdve alkalmazható, ezáltal felkészíthetjük őket a felnőttkoruk kihívásaira.
Minőségi kódolási tantervet hoztunk létre, amely a gyerekek közös ismereteire támaszkodik, és az AlgoBuddy-val való játék ösztönzi őket a tervezés, a döntéshozatal és a kompromisszum gyakorlására.

Az AlgoBuddy programmal minden óvodás korú gyermek kis kódolómérnökként vezérelheti az AlgoBuddy-t, hogy az mozogjon, világítson, reagáljon a környezetre, változatos és egyedi tevékenységeket vigyen véghez. Egy izgalmas keretrendszert hozunk létre AlgoBuddy számára a különböző feladatok végrehajtásához.

Az AlgoBuddy tanterv áttekintése:

A digitális írástudás a 21. század egyik legfontosabb kognitív képessége. A Young Engineers egy kézzelfogható és játékos kódolási modellt kíván biztosítani a gyerekeknek, amely már kicsi koruktól kezdve megfelelő, és kognitív képességeik fejlesztésével felkészíti őket a felnőtt kor nagyobb kihívásaira. Minőségi kódolási tantervet hoztunk létre, amely a gyerekek közös ismereteire támaszkodik, és az AlgoBuddy-val való játékkal ösztönzi őket a tervezés, a döntéshozatal és a gyakorlati kompromisszumok gyakorlására.

Az AlgoBuddy programmal minden óvodás korú gyermek kis kódolómérnökként vezérelheti az AlgoBuddy-t, hogy az mozogjon, világítson, reagáljon a környezetre, változatos és egyedi tevékenységeket vigyen véghez, ezáltal egy izgalmas keretrendszert hozunk létre AlgoBuddy számára a különböző feladatok végrehajtásához.

AlgoBuddy program céljai

  • A gyermekek bevezetése a kódolás világába
  • Kódolási kifejezések elsajátítása
  • Bevezetés az algoritmikus gondolkodásba
  • A kvantitatív értékelési képességek fejlesztése
  • A grafikus / numerikus utasítások leolvasása
  • A problémamegoldás ösztönzése
  • A csapatban való játék ösztönzése

A gyerekek megismerik

  • Parancssorokat
  • Feltételek és érzékelők
  • Mindennapi automatizált eszközök algoritmusai
  • Forever és Random operátorok
  • Hurkok
  • Többszálas programozás
Korosztály:

4-6

Időtartam:
45 perc

A Young Engineersnél hisszük és erősítjük a játékos tanulást. A Big Builders egyedülálló fejlesztő programunk gyakorlatias, tapasztalaton alapuló tanulás formájában ismerteti meg az óvodáskorú gyerekeket a tudományos koncepciókkal. Ezek a tevékenységek fokozatosan kihívás elé állítják a résztvevőket, ezáltal fejlesztjük finom és durva motorikus képességeiket. A foglalkozáson a gyerekek kapnak egy készletet, amelyet kifejezetten a Big Builders programhoz terveztek és ezeknek a rugalmas alkatrészeknek a felhasználásával 3D modelleket készítenek. Ez a fejlesztő program a kis építészeket a mérnöki kifejezésekkel ismerteti meg. A gyerekek elsajátítják az állatvilág, az általános tudomány és a környezet ismereteit. Továbbá a társaikkal való közös játék erősíti interperszonális készségeiket, társadalmi-nyelvi képességeiket, és növeli az önbecsülést a felfedezés és találékonyság képessége iránt. Reméljük, hogy a tudás és a szórakozás közötti kapcsolat ilyen fiatal korban való megteremtése egy életen át tartó tanulásra és alkotásra ösztönzi résztvevőinket.

A Big Builders tantervének áttekintése

A Big Builders foglalkozások alkalmával a résztvevők az alakzatokról, a térbeli felismerésről, a mozgatható és nem mozgatható részekről szereznek ismereteket. Oktatóink általános matematikai és természettudományi kifejezéseket használnak, hogy megismertessék a hallgatókat ezekkel a fogalmakkal. A gyerekek modelljeik felépítése során megtanulják az egyszerű összeadást és kivonást, a frakciók egyszerű alapelveit is felfedezik, miközben elsajátítják az egész részegységeinek gondolatát. Hasonlóképpen, a centrifugális erő, a gravitáció, a nyomaték, a stabilitás, a súrlódás, a lendület, a mechanikai energia, az egyensúly, a tömörítő és a hajtó erő bemutatásával fokozatosan vezetjük be őket a fizika törvényeinek világába. Továbbá számos Big Builder modellünk természet és állat témájú így a hallgatók megtanulják a biológia alapfogalmait is. Hisszük, hogy a leckéket jobban meg lehet fogalmazni és könnyebben el lehet sajátítani a gyakorlati, tapasztalaton alapuló tanulás révén. Éppen ezért a Big Builders végzőseinek fejlett ismerete lesz a mindennapi matematikai és tudományos fogalmakról.

A Big Builders célja:

  • A világgal és a környezettel kapcsolatos ismeretek bővítése
  • A közösségi- és összetartozás érzésének növelése
  • Az önálló hatékonyság és a problémamegoldó képességek fejlesztése
  • Az önálló és kreatív gondolkodás ösztönzése
  • A csapatszellem, az együttműködés és a csoportos játék fejlesztése

Big Builders modellek

  • Alapvető geometriai alakzatok
  • Állatok
  • Naprendszer
  • Vidámparki túrák
  • Szállítás
  •  Repülőgépek
rabbit-truck-driver.png

Big Builders modellek

  • Alapvető geometriai alakzatok
  • Állatok
  • Naprendszer
  • Vidámparki túrák
  • Szállítás
  • Repülőgépek
rabbit-truck-driver.png

Korosztály:
6-10

Időtartam:
75 perc

Korosztály:
6-10

Időtartam:
75 perc

Forradalmi oktatási program, amely intuitív és egyértelmű fizikai kódoló nyelv használatával megtanítja a gyerekeket a programozás és a robotika alapjaira. Az AlgoPlay gyakorlati és szórakoztató oktatási élményen keresztül vezeti be a résztvevőket a robotika világába.

Forradalmi oktatási program, amely intuitív és egyértelmű fizikai kódoló nyelv használatával megtanítja a gyerekeket a programozás és a robotika alapjaira. Az AlgoPlay gyakorlati és szórakoztató oktatási élményen keresztül vezeti be a résztvevőket a robotika világába.

Az AlgoPlay tanterv áttekintése

A Young Engineersnél hiszünk a spirális tanulási technika erejében. Ezen módszer alapján minden egyes foglalkozás az előző program tantervére épül. Mindig ösztönözzük az újonnan érkezőket és újratervezzük az órákat, hogy mindenkinek lehetősége legyen felzárkózni.

Az Algobrix® kézzelfogható kódolási nyelvvel a gyerekek egy modell elkészítésével kezdenek, majd a funkció és paraméter blokkok segítségével különféle kódsorokat hoznak létre. Majd a „Play” gomb megnyomásával a robot végrehajtja a kódolási szekvenciát.

A funkció- és paraméterblokkok egymáshoz illesztésével a gyermekek parancssorokat hoznak létre a robot működtetésére. Például: haladjon előre, vagy világítson piros színnel.

A foglalkozásokon a gyerekek olyan magas szintű programozási feladatokat fognak végrehajtani, mint az algoritmus tervezése, a kondicionálás, a hurkok, a többszálas menet, a hibakeresés, a versenyfeltételek, az érzékelő alkalmazások stb.

Az AlgoPlay felkészíti a gyerekeket az összes ma létező kódolási nyelv logikájának megértéséhez és az ehhez szükséges szakmai készségek elsajátításához.

AlgoPlay program célja:

  • A kódolás és a gépgyártás felfedezése
  • A szoftvertervezés kifejezéseinek elsajátítása
  • Bevezetés az algoritmikus gondolkodásba
  • A problémamegoldás ösztönzése
  • A kreativitás és a kritikus gondolkodás fejlesztése

AlgoPlay modellek

  • Elektronikai eszközök és játékok
  • Vidámparki túrák
  • Különböző típusú szállító gépek
  • Modern robotok a közös feladatok végrehajtására

AlgoPlay modellek

  • Elektronikai eszközök és játékok
  • Vidámparki túrák
  • Különböző típusú szállító gépek
  • Modern robotok a közös feladatok végrehajtására

Korosztály:
6-10

Időtartam:
75 perc

Bricks Challenge Program​

Foglalkozásunk egy izgalmas történettel kezdődik, amely felhívja a résztvevők figyelmét a STEM izgalmas világára. Diákjaink elkötelezettek, és ez elősegíti a képzelet és a kritikus gondolkodás képességeinek kiaknázását. Képzett oktatóink egyik célja, hogy inspirálja a fiatalságot, hogy a társadalom létfontosságú és produktív tagjaivá váljanak.

Az építőkockákat más elektronikai eszközökkel és mechanikus alkatrészekkel együtt használva tanulóink fejlesztik építési készségeiket. A tanórák egy rövid bemutatóval kezdődnek, amelyet azonnal a Young Engineers modellek építése követ. A Bricks Challenge résztvevői kizárólag a Young Engineers kutató- és fejlesztési csoportja által megálmodott és gyártott építőelemeket használják. Mindegyik szórakozással teli Bricks Challenge tevékenység a gyerekeket az alkotásra, az építésre és a tanulásra motiválja.

Bricks Challenge tanterv

 

A Bricks Challenge foglalkozáson résztvevők fontos elméleti és gyakorlati fogalmakról tanulnak. A Bricks Challenge olyan jelentős tudósokat és feltalálókat ismertet meg a tanulókkal, mint Leonardo Da Vinci, Sir Isaac Newton, Archimedes és még sok mást. Ezen figyelemre méltó történelmi személyek mindegyike jelentős szerepet játszott napjainkban tudományának és a technológiájának fejlődésében. Történeteiket felhasználva inspiráljuk és oktatjuk fiatal mérnökeinket.

A Bricks Challenge résztvevői a klasszikus mechanika számos különböző témájával ismerkednek meg, többek között: a fizika törvényei, a centrifugális erő, a centripetális erő, a tehetetlenségi erő, a kinetikus energia, a potenciális energia, a akció-reakció törvénye, az emelőerő, a nyomaték, a tőkeáttételi pontok, terheléseloszlás, erőmegőrzés, szögimpulzus és még sok más. A gyerekek elsajátítják a modellek felépítéséhez szükséges tudományos számítások elvégzéséhez nékülözhetetlen matematikai készségeket.

A Bricks Challenge célja:

  • A tervezés és az időbeosztás képességeinek növelése
  • Az önálló, kreatív gondolkodás ösztönzése
  • A mérnöki folyamatelemzés képességének fejlesztése
  • A fizikai törvények és a különféle természeti jelenségek ismeretének bővítése
  • A térbeli felismerés fejlesztése
  • Az önhatékonyság érzésének ápolása
  • Az interperszonális kommunikációs készségek bővítése

Bricks Challenge modellek

  • Vidámparki túrák
  • Légi járművek
  • Különböző típusú szállító gépek
  • Daruk
  • Lift
  • Korszerű gépek
Play-Ground-Swing.png

Korosztály:

7-10

Időtartam:
75 perc

A Young Engineers Galileo Technic programjában részt vevő diákok megtanulják, hogyan kell problémamegoldani gépészmérnöki szempontból, új matematikai és fizikai készségeik felhasználásával. A törekvő mérnökök csoportosan dolgoznak, hogy összetettebb modellek elkészítésével javítsák építési készségeiket. A Galileo Technic magas szintű tematikus tanulmányokat kínál, a csodálatos modellek felépítésével, a gépészeti elvek megvalósításával. Minden foglalkozáson a tanulók egy új gépet építenek, amelynél elemezik a működésének minden aspektusát, például a sebességfokozatot. A Galileo Technic program végzősei új ismeretekkel rendelkeznek a természettudományról, a technológiáról, a gépiparról és a matematikáról (STEM).

A Young Engineers Galileo Technic programjában részt vevő diákok megtanulják, hogyan kell problémamegoldani gépészmérnöki szempontból, új matematikai és fizikai készségeik felhasználásával. A törekvő mérnökök csoportosan dolgoznak, hogy összetettebb modellek elkészítésével javítsák építési készségeiket. A Galileo Technic magas szintű tematikus tanulmányokat kínál, a csodálatos modellek felépítésével a gépészeti elvek megvalósításával. Minden foglalkozáson a tanulók egy új gépet építenek, amelynél elemezik a működésének minden aspektusát, például a sebességfokozatot. A Galileo Technic program végzősei új ismeretekkel rendelkeznek a természettudományról, a technológiáról, a gépiparról és a matematikáról (STEM). Aspiring engineers work in groups to enhance their building skills by constructing complex models. Galileo Technic provides an advanced level of thematic study, by implementing mechanical engineering principles through building amazing models. In every lesson, students will build a new machine which they have analyzed all aspects of its function, e.g., the gear ratios. Galileo Technic program graduates are equipped with new skills in Science, Technology, Mechanical Engineering, and Math (STEM).

Galileo Technic tanterv

A Galileo Technic tananyag, egy mechanikus rendszer valódi, mérnöki szempontú, a matematika, a fizika és a mérnöki tudomány bevezető szintjének folytatása, amelyet a Bricks Challenge program biztosított.

A gyerekek tovább tanulják az újabb mérnöki feltételeket és elveket a Galileo Technic programon keresztül. Továbbá az említett program olyan mérnöki mechanizmusokra összpontosít, mint a többcsatornás átviteli rendszerek, a mechanikus koordináció, a test mozgása egy forgástengelyen, a súlypont és a támaszpont, a különböző racsnis megvalósítások, az energia kimerülése, az újrahasznosítás, a korlátozott sebességváltó-szalag megvalósítások, és még sok más.

Galileo Technic célkitűzései

  • Az önálló és kreatív gondolkodás ösztönzése
  • A mérnöki folyamatelemzés képességének fejlesztése
  • Mérnöki megvalósítási készségek elsajátítása
  • A problémamegoldó készségek bővítése
  • Általános ismeretek elsajátítása a fizika törvényeiről és a különféle természeti jelenségekről
  • Az önhatékonyság és az időgazdálkodás fejlesztése
  • A kommunikációs és interperszonális készségek fejlesztése
  • A csapatépítő képességek fejlesztése
Korosztály:

9-12

Időtartam:
90 perc
Korosztály:

9-12

Időtartam:
90 perc

A RoboBricks fejlesztő program szoftver fejlesztést, technológiát, vállalkozói szellemet és matematikát (STEM) tanít. Minden tevékenység során a tanulók egy robotot építenek, amely különféle feladatokat lát el. Miután befejezték a robotok építését, a hallgatók lehetőséget kapnak számítógépes algoritmusok kifejlesztésére és létrehozására, valamint megtanulják, hogyan lehet ezeket megvalósítani a WeDo kódolási rendszeren. A legtöbb számítógépes program és szoftver angol nyelven készült. Megtanítjuk hallgatóinkat a helyes angol kifejezések használatára, segítve őket a szakterület nyelvének fejlesztésében.

A tanév végén a diákok megterveznek egy gépet és egy kódot, és bemutatják projektjüket a potenciális befektetők vagy a bíráló testület (általában a szülők) előtt. Ez a program számos fontos szakmai készséggel ismerteti meg a résztvevőket, amelyeket a későbbi karrierjük során alkalmazhatnak.

RoboBricks tanterv

A Young Engineers tevékenységek során a spirál módszert alkalmazzuk, amely úgy teszi lehetővé az új koncepciók befogadását, hogy közben az előző program tananyagára támaszkodik. Mindig ösztönözzük az újonnan érkezőket és megismételjük a korábbi órákat, hogy minden hallgatónk felzárkózhasson.

A RoboBricks a gépészet és a kódolás alapjainak elsajátítása által vezeti be a résztvevőket a robotika világába. A tanulók számára egyértelművé válik: az algoritmustervezés, az alkód megfogalmazása, a folyamatábrák, a WeDo programozás, a bemeneti és kimeneti megvalósítások, a hurkok, a többszálas menet, a billentyűzet műveletek, az érzékelő alkalmazások, a számítási parancsok.

A RoboBricks célja, hogy fejlessze a gyerekek vállalkozó szelleműségét. A diákok tapasztalatokat szereznek a piackutatás elvégzéséről, a termékoldal készítéséről, valamint a Google Tools, a Microsoft PowerPoint, a retorikai módszerek és még sok más használatáról.

RoboBricks tanterv

A Young Engineers tevékenységek során a spirál módszert alkalmazzuk, amely úgy teszi lehetővé az új koncepciók befogadását, hogy közben az előző program tananyagára támaszkodik. Mindig ösztönözzük az újonnan érkezőket és megismételjük a korábbi órákat, hogy minden hallgatónk felzárkózhasson.

A RoboBricks a gépészet és a kódolás alapjainak elsajátítása által vezeti be a résztvevőket a robotika világába. A tanulók számára egyértelművé válik: az algoritmustervezés, az alkód megfogalmazása, a folyamatábrák, a WeDo programozás, a bemeneti és kimeneti megvalósítások,a hurkok, a többszálas menet, a billentyűzet műveletek, az érzékelő alkalmazások, a számítási parancsok.

A RoboBricks célja, hogy fejlessze a gyerekek vállalkozó szelleműségét. A diákok tapasztalatokat szereznek a piackutatás elvégzéséről, a termékoldal készítéséről, valamint a Google Tools, a Microsoft PowerPoint, a retorikai módszerek és még sok más használatáról.

RoboBricks célkitűzések

  • Az algoritmikus gondolkodás elsajátítása
  • Az angol szoftvertervezés terminológiájának elsajátítása
  • Proceduális gondolkodásra való bíztatás
  • Időgazdálkodás és határidőhöz való alkalmazkodás
  • A prezentációs készségek fejlesztése
  • Hatékony csapatmunka
  • Számítógépes tájékozódási ismeretek
  • Információs rendszer és médiaműveltség megszerzése
  • A kritikus és kreatív gondolkodás fejlesztése

RoboBricks modell

  • Gadgetek és játékok
  • Modern robotok különféle feladatok végrehajtására

Korosztály:
12-15

Időtartam:
90 perc

Korosztály:
12-15

Időtartam:
90 perc

A Robotics and Software Engineering (R&SE) tanfolyam professzionális mérnöki szempontból vizsgálja a robotika világát. A programozási megoldások hangsúlyozásával hallgatóink kifinomultabb robotokat hoznak létre. Ez ösztönzi a természettudomány, a technológia, a gép- és szoftvertervezés, valamint a matematika (STEM) átfogó elsajátítását.

A robotika valós életben szimulálja az iparban létező komplex mérnöki kihívásokat. Az R&SE építő program arra ösztönzi a hallgatókat, hogy használják kritikai gondolkodásukat és a csapatmunka szellemében dolgozzanak. Miközben a diákok a robotokon dolgoznak, valami ennél is csodálatosabb dolog születik meg, amit csapatszellemnek és összetartozásnak neveznek. A program az egyetemen is tanított mérnöki elveken alapul. A diákok a program elvégzésével megfelelnek az ipari világ elvárásainak. A résztvevők a LEGO® EV3 programozó szoftver használatával oldják meg a kihívást jelentő mérnöki feladatokat. Ez a program lehetővé teszi számukra a robotjukat működtető kódok létrehozását és implementálását.

Robotics and Software Engineering tanterv

A Young Engineersnél hiszünk a spirális tanulási technika erejében. Ezen módszer alapján minden egyes foglalkozás az előző program tantervére épít. Mindig ösztönözzük az újonnan érkezőket és újratervezzük az órákat, hogy mindenkinek lehetősége legyen felzárkózni. Az R&SE a gépészeti és szoftverfejlesztési készségek széles skáláját fejleszti. A RoboBricks programunkban levont tanulságok mellett az R&SE résztvevői parancsokat, feltételeket, ciklusokat, tervezési módszereket, dinamikus programozást, alkalmazott matematikát és operátorokat tanulnak.

Robotics and Software Engineering céljai:

  • Az eljárási, logikai és algoritmikus gondolkodás fejlesztése
  • A programtervezés képességeinek bővítése
  • A bonyolult mérnöki kihívások megoldására mechanikai és programozási megoldások együttes felhasználásának ösztönzése
  • A program-mechanikus optimalizálási problémák elősegítése
  • A matematikai feldolgozás fejlesztése
  • Az időbeosztás és a csapatépítés képességek fejlesztése
  • A kritikus és kreatív gondolkodás bővítése
  • Információs rendszer és médiaműveltség elsajátítása

Robotics and Software Engineering modelljei:

  • Vidámpark
  • Nehéz építőipari gépek
  • Járművek
  • Robotok, melyek komplex küldetések végrehajtására képesek
  • Elektronikai eszközök és játékok

Robot- és szoftverfejlesztő robotok

  • Vidámpark
  • Nehéz építőipari gépek
  • Járművek
  • Robotok, melyek komplex küldetések végrehajtására képesek
  • Elektronikai eszközök és játékok